Mustafa Dauti dëshmi se Mulla Sula nuk i njeh normat islame

Njëri nga personat më problematikë dhe më kontravers, më gënjeshtar e më hajn, Mustafa Dauti, vazhdon të jetë alfa dhe omega në BFI, sepse është lavatriçja e parave të pista të Sulejman Rexhepit. Hajn profesionist, me fakultet e me magjistraturë të blerë, madje edhe falce, hajn i paketave humanitare që vijnë nga Dijaneti i Turqisë, ripaketues i këtyre pakove me 22 artikuj, ndërkohë që në ripaketim nuk ka më shumë se 10-12 produkte, të tjerat, me tonelata (kafe, çaj, oriz, vaj, krip, makarona, supa) përfundojnë në restorantin Konak të Mulla Sulës. 


Mustafa Dauti jo që në çdo sekond është në kundërshtim me normat islame, por ai edhe është lindur në flagrancë me këto norma. Është fatkeqësia më e madhe e BFI-së që e ka mbushur krejt me haram! Është inicitorë dhe mjeshtër i vjedhjes së ndihmave humanitare që vijnë në BFI në formë të parave, të cilat i shpenzon në makina luksoze, nga golfi në mercedes, nga mercedesi në BMW6, nga BMW në Porche! Është eliksiri më i madh i Mulla Sulës duke ia ngacmuar potencën e varfër përmes rrëfimeve erotike që i ka me kurva e me prostituta të ndryshme si në vend ashtu edhe jashtë.

Megjithatë, falë prishunisë së tij vazhdon të jetë i vetmi këshilltar i Mulla Sulës, i cili lë kokë për këtë njeri pikërisht sepse është shkelësi më i madh i normave islame! Edhe ky është dëshmi se Sulejman Rexhepit nuk i ha palla për normat islame...

/hapur.mozello.com/
10.04.2018